throilfdrs

 Δεν υπήρχε αέρας μέσα από το παράθυρο του υπνοδωματίου, ήταν ανοιχτό, αλλά η ατμόσφαιρα ήταν εθισμένη, όπως η ίδια η ΑΘήνα του Κορονωιού τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου, σκοτεινό,  κολλώδες και κυκλοθυμικό.

Η προσπάθεια ανάγνωσης από το φως των κεριών έγινε πολύ δύσκολο έργο, ωστόσο δεν μπορούσα να σταματήσω να διαβάζω, απλώθηκε στο κρεβάτι και με το κεφάλι μου να ακουμπά σε ένα σωρό μαξιλάρια που με έφερε πιο κοντά στη φλόγα του κεριού:

«… Άφησα λίγα λεπτά να περάσω και επέστρεψα για να κλίνει έξω από το παράθυρο για να την κατασκοπεύσει. Η Ιωάννα την γύρισε πίσω σε μένα και   έβγαλε το φόρεμά της, το σήκωσε αργά   από τη φούστα της και το τέντωσε πάνω από το κεφάλι της, το οποίο ήταν καλυμμένο την ίδια στιγμή που οι στρογγυλοί και ροζ γλουτοί της ανακαλύφθηκαν, όμορφα, εκεί, στο το τέλος αυτής της αιώνιας πλάτης που επισκιάστηκε στα άκρα στη μέση. Έπρεπε να κάνω μια προσπάθεια να καταπνίξω τους στεναγμούς που αγωνίζονταν να φύγουν από το στόμα μου ... "

Ξαφνικά ξύπνησα ξαφνικά από γκρίνια που ήρθαν μέσα από το παράθυρο. Φάνηκαν τόσο κοντά που είχα ακόμη και τη συναρπαστική αίσθηση της μυρωδιάς του σεξ από το σώμα τους. Φαντάστηκα να γλιστρούν στον ιδρώτα τους, το ένα πάνω από το άλλο.

Το κερί είχε καεί και όλα ήταν σκοτεινά.

Αφαίρεσα το βιβλίο κάτω από το οποίο αποκοιμήθηκα από το στήθος μου και προσπάθησα να σηκωθώ για να πάω στο μπάνιο, ήθελα να κατουρήσω. Εκείνη τη στιγμή παρατήρησα ότι  τα γκρίνια σταμάτησαν, φαντάστηκα τα κουρασμένα σώματα να απλώνονται ακίνητα και ιδρωμένα στο κρεβάτι.   Τώρα ακούστηκε μόνο η σιγασμένη αποφλοίωση ενός γέρου σκύλου και μια φωνή ενός άνδρα που φώναζε το όνομα μιας γυναίκας: «María, María ...» και ενώ το επαναλάμβανε, η φωνή και τα γρήγορα βήματα της απομακρύνθηκαν από το δρόμο.

Σηκώθηκα και έφτασα στον τοίχο, έσκυψα πάνω του και από εκεί με οδήγησε τυφλά μέχρι να φτάσω στο μπάνιο.  Όταν κατάφερα να μπω, έψαξα την τουαλέτα και όταν τη βρήκα, στάθηκα μπροστά της, κατέβασα τα εσώρουχα μου   και κάθισα με τα χέρια μου να κρέμονται και στις δύο πλευρές του γυμνού σώματός μου.

Χαλάρωσα αμέσως ακούγοντας τον ήχο της ροής του κατούρα που πέφτει στο νερό που βρίσκεται στο κάτω μέρος της τουαλέτας. Λίγο υπνηλία, καθόμουν περιμένοντας να πέσει η τελευταία σταγόνα, εν τω μεταξύ σήκωσα το ένα χέρι και το άλλο και μύριζα κάτω από τις μασχάλες μου, μετά έφερα το δεξί μου χέρι στο ρολό χαρτιού τουαλέτας, πήρα το τέλος που βγαίνει έξω και το τράβηξα μέχρι ότι το χέρι μου πέρασε το σώμα μου. Πήρα μερικές βαθιές ανάσες για να ανακουφίσω την έλλειψη αέρα, ενώ διπλώσαμε το χαρτί και ταυτόχρονα και αυτόματα,  άνοιξα τα πόδια μου και έβαλα το χέρι μου μέχρι να φτάσω στα βρεγμένα χείλη, για να τα στεγνώσω.

Η μαλακή βούρτσα του φύλλου χαρτιού με έκανε να νιώθω άβολα. Άπλωσα τα δάχτυλά μου και άφησα το βρεγμένο κουλούρι να πέσει στο νερό, αλλά όσο  πιο γρήγορα μπορούσα, επανέλαβα την κίνηση τραβώντας το άκρο του ρολού και κρατώντας ένα άλλο κομμάτι που   κουβαλούσα ξανά ανάμεσα στα πόδια μου ανοιχτά στα χείλη μου που σε αυτό το σημείο είχαν μείνει έγκυες με αίμα και χτυπούσαν σιωπηλά.

Το χαρτί, σαν ένα φτερό, έτρεχε από τη μία γωνία του κάθετου κενού στην άλλη,   αργά και επίπονα, με έκανε κολοσσιαίες επιθυμίες να στεναχωρήσω την ευχαρίστηση που ένιωθα, αλλά μπορούσα να κάνω μόνο τον ήχο μιας βαθιάς και ταραγμένης αναπνοής, έτσι ήταν η σιωπή της νύχτας, η οποία δεν με ενθάρρυνε να σπάσω.

Επιτέλους εμφανίστηκε το ακαταμάχητο πνεύμα, έριξα το χαρτί και με την απόφαση να δράσω μέχρι τις τελευταίες συνέπειες, χωρίς να φροντίσω τίποτα, έσκυψα το σώμα μου στο κάθισμα της τουαλέτας, σήκωσα τα πόδια μου ανοιχτά, τα έσκυψα στο νεροχύτη, έβαλα το Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού μου στην κλειτορίδα μου και άρχισα να το τρίβω με την ικανότητα που με προκάλεσε, χωρίς εξαίρεση, σε κλιμάκωση της ευχαρίστησης.

Έκλεισα τα μάτια μου για να προσελκύσω τις απότομες φαντασιώσεις μου  και είδα ένα ζευγάρι λαμπερών ματιών   που κοίταξαν έξω από το παράθυρο του δωματίου, θέλοντας να μπει. Ωστόσο, κανένας από αυτούς δεν τολμούσε να διακόψει,   αρκούσε να ήταν εκεί, πεινασμένοι και προσεκτικοί, για να μετατραπεί η θερμότητα μου σε ασφυξία και χωρίς τη δυνατότητα να την καταστείλει, ένας οργασμός θα βρυχηθούσε.

Μετά από αυτό το σώμα μου απελευθέρωσε την ένταση, όπως ένα μπαλόνι απελευθερώνει τον αέρα για να εξασθενίσει και να είναι απλώς δέρμα. Για μια στιγμή δεν μπορούσα να κινηθώ και με τραβήχτηκε εκεί από τη βαρύτητα.

Σιγά-σιγά ανέκτησα τη δύναμή μου και σηκώθηκα για να επιστρέψω στο δωμάτιο, προσανατολισμένος στους τοίχους. Σηκώθηκα, πάτησα το κουμπί για την τουαλέτα, άκουσα τον ήχο του νερού να τρέχει μέσα από τους τοίχους της τουαλέτας, και σιγά-σιγά να πιάσω το δρόμο μου στο κρεβάτι.

Έριξα τον εαυτό μου στο πλευρό μου, έβαλα ένα από τα χέρια μου κάτω από το πρόσωπό μου και  ακόμη και όταν το παράθυρο, το οποίο ήταν ακόμη ανοιχτό, δεν ήταν γεμάτο με ζέστη και ένα μακρινό μουρμουρητό από κάποιον που φαινόταν αηδιασμένος, ο ύπνος με ξεπέρασε. και κοιμήθηκα.