Τίποτα δεν μπορώ να αγγίξω

Μετά από το σκοτάδι
κάποιος πρέπει να φέρει το φως
ακόμα κι αν είναι το τεμπέληκο φως του φεγγαριού
κρυμμένο πίσω από το παράθυρο.
Ισορροπώ μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
σε ένα καλώδιο απλωμένο πάνω από τον παράδεισο
σε ένα φανταχτερό όνειρο από το παρελθόν.
Ησουν εκεί
Σε κοίταξα στο Χθες
σε φιλησα, σε ξέντυσα αργά
καθώς πέφτει μαι σταγόνα κερί.
Το παρόν σταμάτησε για να μας δώσει
χρόνο να βγούν απο την παλίρροια 
οι θάλασσές μας
εκεί στον ορίζοντα  
όπου οι σκιές συσσωρεύονται
με την επιστροφή των γκρίζων κυμάτων
στην ακτή, 
γιατί απλά εκεί
δεν υπάρχουν νόμοι στην άμμο.
Εκεί υπάρχουν μόνο αναμνήσεις
από ανίατη σιωπή.

Copyright ® Evaggelos Iliopoulos
All Rights Reserved
---------------------
Όταν με βρήκες επιτέλους
- Δεν είχαμε σταματήσει εντελώς να χάσουμε-
Ξέρατε ότι έγραψα σαν τα ζώα που κυνηγούν το βράδυ.
Στο σκοτάδι βρήκα το αλφάβητο μου
Τα όπλα μου και οι ασπίδες μου,
Για να περπατήσετε βιολετί δρόμους
Όπου υπάρχουν μόνο πρόσωπα που αφαιρούνται για πάντα από τον ήλιο

Μερικές φορές αγαπάμε
Περισσότερα από όσα πιστεύαμε,
Όταν φαίνεται ότι υπάρχει μόνο
Να είναι αέρας ή νερό που κινεί άλλους.
Αλλά ξαφνικά σηκώνω γιατί η φωνή που ήταν
Όλα αυτά τα χρόνια σαν φυλαχτό που κρέμεται από το λαιμό μου
Με ξυπνά και συνειδητοποιώ
Ότι κοιμόταν
Σε σχοινί από σκιές.

Πώς δεν μπορούσα να σε βρω;
Δεν θα σε κοιτάζω με νέα μάτια;
Το φως που αρνήθηκα πολλές φορές
Τώρα πεισματάρης βλαστάνει από το κέντρο της ζωής σας
Όπως μια ασφαλής συμπεριφορά στο όνομά μου
Κύριε JM, είστε εξουσιοδοτημένοι
Για να ξεπεράσετε τα όρια των λέξεων
Να περάσει σε ένα ασφαλές μονοπάτι στο ναρκοπέδιο
Για να με κοιτάς από την άλλη πλευρά του παραθύρου.

Αχ, το φως, το φως ...
Τώρα ξεκινά η άνοιξη
Και μπορούμε να αρχίσουμε να φυτεύουμε τις πρώτες αναμνήσεις που έχουμε συλλέξει
- τα φιλιά στρέφονται στο ρυθμό των μπλουζ,
οι ώρες που αφαιρέθηκαν από τη Δευτέρα,
τα χέρια σου μιλούν με το δικό μου.

Σου συμβαίνει σαν τα κύματα
Από το ηλιοβασίλεμα και την πανσέληνο του Μαΐου,
Και ο απαλός άνεμος που ακούγεται σαν πτερυγισμός.
Δεν ξέρω γιατί σε αγαπώ
Γιατί μου αρέσει το ομιχλώδες φως των προβολέων,
Επειδή σ 'αγαπώ,
Δεν ξέρω αν γράφτηκε

Οι μέρες περνούν γρήγορα.
Φεύγω από τη δουλειά, κρύβω στα μικρά
Δρόμους, σε κενά μπαρ δίπλα σε μια μπύρα,
Και αφήνω την ψυχή στο θυρωρό όταν φτάνω στο σπίτι και λαμβάνω
Ένα νομικό χάδι.
Αναρωτιέμαι πώς θα ήταν
Αν ήμουν όλες αυτές τις στιγμές
Της ζωής μου μαζί σου
Και δεν θα άλλαζε τα όνειρά μας
Σε έναν εγκαταλελειμμένο κήπο
Διψασμένος για φρέσκα λουλούδια
Αυτό που περάσαμε καθυστερημένα.
===========================
Δεν ήταν πολύ
αλλά ήταν όλα όσα είχαμε.
Απομένει για αγορά
φιλιά καραμέλας,
φωτοβολίδες για τα μάτια μας,
τρύπες για τα χέρια μας.

Τώρα ο χρόνος δεν ανήκει πλέον σε εμάς.
Ανήκει στους άλλους
Περιμένουν πάντα.
Από τις πεταλούδες που ψήνουν τη νύχτα,
στα χαμόγελά μας,
των πουλιών που πετούν
πίσω από άλλα παράθυρα.

Τα τραπεζογραμμάτια θα γερνούν
στο πορτοφόλι που συμπιέζεται
σαν ένα στιλέτο δηλητηρίου
πάνω από την κενή καρδιά.
Δεν ήταν πολύ
τι κρατήσαμε για να ξεκινήσουμε το ταξίδι
που θέλαμε τόσο πολύ,
ίσως μια ζωή

Τώρα δεν έχω μνήμη.
Δεν ξέρω αν σε κράτησα στην αγκαλιά μου
ή σε έχω αγκαλιάσει μόνο στα όνειρα.
Περιμένω τα λόγια σου.
Δεν μπορώ να διαβάσω, μπορώ να σκεφτώ
στα πράγματα για τα οποία μιλούσαμε.
Ψάχνω για το πορτοφόλι μου και δεν μπορώ να το βρω.
Ούτε είναι η καρδιά μου.
Αλλά η αγάπη στα κρύα δάχτυλά μου κρατάω τους λογαριασμούς
-Ορκίστηκα ότι δεν θα τα χάσω-
αν και τώρα είναι ακίνδυνα φύλλα
θα γίνουν αόρατα.

Τελείωσε
- Λέω στον εαυτό μου-,
αύριο θα πονάει λιγότερο.
Αλλά πηγαίνω στο ίδιο μέρος
που με περίμενε
Μέχρι να σου δώσω το πρώτο φιλί
και το ρολόι έτρεχε με την ταχύτητα του παλμού.
Όλες οι βιτρίνες του καταστήματος έχουν γκρίζες αντανακλάσεις
σαν όταν είναι σκοτεινό
σε έναν δρόμο χωρίς φώτα,
όπως υποθέτουν ότι δεν θα επιστρέψουν ποτέ
για να μας δούμε να περπατάμε μαζί.
---------------------------
Όλα είναι σκοτεινά εκεί έξω
Η πανσέληνος της φωτιάς
Κρύβεται πίσω από τα δάση
Που θα μπορούσε να είναι από σύννεφα ή ψυχές
Δίπλα μου η σιωπή μαθαίνει να μην κινείται
Σαν μια κορεσμένη γάτα κοιτάζοντας το αόρατο
Δεν χρειάζεται να ξέρω πού είσαι τώρα
Στο τέλος, δεν έχει σημασία αν βρίσκεστε εντός εύρους
Ή πετάξτε πάνω από ένα άλλο βέλος κάτω από τον ορίζοντα
Νιώθω τον ίδιο πόνο, τρέμει με τα ίδια βάσανα
Αν δεν μπορώ να σε αγγίξω.
------------------------


=============
Αχρηστος
Μιλήστε για αυτό που νιώθω
Αν πιέσω τον γκρίζο αέρα μιας άλλης μέρας
Εάν ισορροπούν
Σ
Ότι είναι απλώς ένα 
Σε κοίταξα χθες
σε φίλησα
Σε ξέντυσα
Αργά καθώς πέφτει μια σταγόνα κερί
Για να τους δώσει χρόνο να βγουν
Οι θάλασσες μας
Τώρα φαίνεται ότι όλα βυθίζονται
Νερό, σύννεφα, φως,
Μείον τα φτερά σου
Λιγότερη επιθυμία στα δάχτυλά σας του ανέμου
Μένω ακίνητος
Σκάσε
κλείνω τα μάτια μου
Να σε νιώθω
Τόσο μόνος
Τόσο αόρατο
Δεν υ
===============================
Φέτος το καλοκαίρι δεν βλασταίνει
Δεν ολοκληρώνει την 
Σ.
Το βράδυ περπατάει με τις αναμνήσεις μου,
Ένας κρύος άνεμος αγκαλιάζει το σώμα μου και το φέρνει πιο κοντά στον γκρεμό.
Ποτέ δεν φοβόμουν να σε αγαπώ
Αλλά τώρα έχετε φύγει ή κοιμάστε
Μακριά.
Είναι άσχετο.
Όπως αυτά τα εδάφια χωρίς τις ράγες
Από τα φιλιά σου.
===================
Το φαντάζομαι πριν
ήμασταν σαν λευκά σεντόνια
όπου κινήθηκαν εκατοντάδες λέξεις.
Πήγαν μέσα και έξω
σαν κύματα με τη μορφή μπλε πεταλούδων,
σαν ποιήματα λουσμένα στο φως
ή σκοτάδι.

Με το πέπλο του σούρουπου
όλα πήγαν ήσυχα.
Χωρίς άνεμο,
χωρίς τα μάτια των άλλων.
Ήθελα να γράψω για σένα
αλλά δεν ήξερα πώς.
Δεν ήξερα πώς να σε αγαπώ.
Ήμουν πολύ κοντά
 ενός μέρους στις 
Τώρα τα λόγια μου
πιαστούν στην αγκαλιά σου,
πλημμυρίζουν τα όνειρά σας,
νήματα φτιάχνονται που πιάνονται
του φορέματος σου,
των βημάτων σας.
Χτυπήστε τις πόρτες
που μας χωρίζουν,
ανεβαίνουν στους τοίχους
ανάμεσα στο στόμα και το δικό μου.

Μερικές φορές νομίζω ότι όλα αυτά έχουν ήδη υπάρξει
πριν από πολύ καιρό,
σε άλλους κύκλους χαλκού.
Είμαστε σκιές της ζωής μας,
ασπρόμαυρες φωτογραφίες
προσαρτημένο στις γωνίες των καθρεπτών.
Γρατσουνιές
μικρών πουλιών στον ουρανό.

Η επιθυμία υπάρχει
ακόμα στο κενό,
ακόμα στην περίεργη κατάσταση
να είσαι χωρίς ο ένας τον άλλον,
να μην γνωρίζω πότε θα αδειάσει η άμμος
αυτής της απουσίας.


===========================
Με συγχωρείτε, είμαι καλά εδώ για την πλατεία Plaza de los Mostenses;
Η φωνή της γυναίκας ακούγεται από πολλές φωνές, το πρόσωπό της ήταν σαν χίλια πρόσωπα και κανένα.
Ξεκινήσαμε καλά τη νύχτα, είπα στον εαυτό μου. Και πάλι, συνάντησα μια από αυτές τις γυναίκες που φαίνεται να βγήκαν από το πουθενά. Και ταυτόχρονα, αυτό το πρόσωπο, αυτή η εμφάνιση, η χειρονομία, μου θυμίζει την ίδια γυναίκα που θα έλεγε ότι είχε υπηρετήσει ως μοντέλο για πολλούς ζωγράφους, κάτι που δεν θα ήταν εξαιρετικό εκτός από το ότι αυτοί οι καλλιτέχνες την απεικόνισαν από την Αναγέννηση έως τον 20ο αιώνα , από Caravaggio προς Gustav Klimt.
- Πώς να πάτε, πηγαίνει σε καλή κατεύθυνση, αλλά είναι αρκετά μακριά - Απαντώ.
- Δεν έχει σημασία, ευχαριστώ, έχω πολύ χρόνο.
- Υποθέτω.

Ήταν Πέμπτη το βράδυ και ο άνεμος στη Μαδρίτη φυσούσε σκληρά και ζεστά. Περπατούσα σχεδόν μόνη μου μέσα από το δρομάκι που έδινε πρόσβαση στο Κράκεν, αισθανόμουν σαν να κινούνται τα αόρατα φτερά με τα σκαλοπάτια μου.
Ήταν νωρίς και το μέρος ήταν σχεδόν άδειο. Είχα υποσχεθεί να μην επιστρέψω, να μην πάρω το μονοπάτι από το δρομάκι προς τη ντίσκο-παμπ, αλλά από τότε που επέστρεψα πρόσφατα από μια αποστολή σε μια αφρικανική χώρα, περικυκλώθηκα από ένα αίσθημα μοναξιάς που νόμιζα ότι είχα ξεχάσει.
Σιγά-σιγά, ενώ ο πάγος έλιωσε με το Stolichnaya στο ποτήρι μου, το μέρος γέμιζε. Μερικές φορές, τα συναισθήματα ότι είμαι ξένος σε όλα, σε αυτόν τον κόσμο, στην κοινωνία με εισέβαλαν, αλλά ξαφνικά «Πόσο βαθιά είναι η αγάπη σου» άρχισε να ακούγεται και ξαναζήτησα μια έντονη αίσθηση δέσμευσης με όλα τα μικρά πράγματα που Περιβάλλουν: γυαλιά, φώτα, φευγαλέα ματιά, σαν να ήταν μέρος όλων και ταυτόχρονα μέρος τίποτα. Και ήξερα, κατά κάποιον τρόπο, ότι δεν εξαφανίζονται τα πάντα για πάντα.
Και επιθυμία.
Η επιθυμία που βασανίζει στην απουσία, η οποία γίνεται ακόμη πιο οδυνηρή και βαθιά όταν πιστεύουμε ότι όλα έχουν χαθεί.
Όταν ήμουν στην έρημο για τις τελευταίες μέρες, όταν ανά πάσα στιγμή θα μπορούσατε να γίνετε η κόκκινη σκόνη που σας τυλίγει, περίεργα η επιθυμία να επιμείνει, σαν φωτιά σε άλλη φωτιά. Δεν ξέρω, ίσως είναι το καθαρό ένστικτο για επιβίωση που τροφοδοτεί αυτές τις παρορμήσεις. Εννοώ, δεν ξέρω, αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι μετά το ταξίδι, όταν επέστρεψα στο σπίτι, ακόμα ντυμένος με τη στολή του χωραφιού, έπεσα κουρασμένος στο κρεβάτι. Ονειρευόμουν τότε ότι ήταν εκεί, στο σπίτι μου στη Μαδρίτη, με περίμενε και ότι τη φίλησα με άπειρο πάθος, για όλες αυτές τις μέρες σαν αιώνες που μας είχαν χωρίσει, και έβγαλα τα ρούχα της, νευρικά, ενώ τα δικά μου πέταξαν επίσης: ο πολεμιστής εδώ, οι μπότες εκεί, τα παντελόνια στο τραπέζι ... Ω, μητέρα μου, ερωτευτήκαμε με την προθυμία κάποιου που προσπαθεί να καταβροχθίσει κάθε αίσθηση, κάθε κτύπημα που κλονίζει το δέρμα, κάθε τρόμο των χειλιών του, κάθε τρόμο του ψυχή.
Αλλά ήταν μόνο ένα όνειρο. Ένα παράξενο όνειρο, όπως είπε να παράγει ορισμένα θανατηφόρα δηλητήρια λίγο πριν από τον θάνατο: ο εγκέφαλος προσκολλάται στη ζωή, το πιο ισχυρό σύμβολο της ζωής και επιβαρύνει το μυαλό με ένα παραλήρημα όπου καίγεται σε φωτιά της σεξουαλικότητας και της αγνής αγάπης, καθώς είναι αδύνατο να αισθανθείτε στην πραγματική ζωή. Το όνειρο ήταν βραχύβιο και μετά ήρθε οι εφιάλτες, αλλά κάθε φορά που ξύπνησα από το ένα στο άλλο άγγιξα την αλυσίδα γύρω από το λαιμό μου, όπου ένας παλιός ασημένιος σταυρός, η πινακίδα μου και ένα «J» που μου είχε δώσει κρεμασμένο. . Κάποιος είπε ότι ήταν καλό να ονειρεύεσαι, αλλά καλύτερα να ξυπνήσεις. Ήταν ζωντανός, αυτό ήταν που είχε σημασία.

















-------------------------------------------------------------------------------------------------
Πώς έφτασα εδώ;
Αραγε είναι ο άνεμος;
αυτός που σέρνει την ευθυγράμμισή μου
με τον θόρυβο των παλιών δρόμων.
Βυθίζομαι σε αυτό το μονοπάτι 
σε αυτόν τον θαμμένο δρόμο
για καρδιές ντυμένες σε σκιές
απο γεγονότα νεκρής ύλης
απο ολονύχτιες λαγόνες στεναγμών
εκεί που οι καρδιές παραμένουν
παγωμένες στην λήθη.
Νιώθω τη θερμότητα σου 
να διαστέλλει τις αρτηρίες μου
και όμως δεν είσαι εδώ.
Το μυαλό μου ξερνάει λέξεις 
αλλά επιστρέφουν πάλι πισω
ανίκανες να πέσουν στο χαρτί
να λερώσουν την σελίδα.
Πίσω απο τις πόρτες που διαπερνούν
τους λυγμούς χάνομαι σε ένα όνειρο
βυθισμένο στην ομίχλη.
Ενα όνειρο τόσο λεπτό
που κοιμάται πάνω σε ένα δρύινο φύλλο.
Μου αρέσουν οι δρόμοι που περιστρέφονται
όπως το φεγγάρι στα μαύρα κύματα.
Αλλά μην έρχεσαι μαζί μου
δεν μπορείς να μείνεις δίπλα μου
στην παχιά σκόνη που καταβροχθίζει
τα δάχτυλα και τα φιλιά των εραστών.

Copyright ® Evaggelos Iliopoulos
All Rights Reserved

=========================================

Δίνω τη ζωή πρώτα

Στα μικρά πράγματα

Με κοιτάζουν κάθε μέρα

Κίνηση και χωρίς μνήμη από τα ράφια.

Μετά ξυπνάω τα βιβλία

Ποιος αναστενάζει όταν ανοίγουν τις σελίδες τους

Και εκπνέουν όνειρα θαμπών χρωμάτων.

Ξαναζώνω τους ήχους στις κασέτες

Από ένα αόρατο δωμάτιο

Όπου μπαίνει η ομίχλη της θάλασσας.

Είχαμε συμφωνήσει να είμαστε οι ίδιοι

Εμείς κραγιόν

Φωσφόρος για την καρδιά

Τρελό νερό σε κάθε πτυχή.

Η νύχτα και εγώ

Είμαστε σε αυτήν την αίθουσα αναμονής

Προσπαθώντας να κάνουμε ζωντανά

Τι για τους περισσότερους ανθρώπους

Δεν έχει σημασία πια

Επειδή δεν υπάρχει απόδειξη αγάπης.

Τώρα διπλώνω και κρύβω τις λέξεις

Γνωρίζετε λοιπόν την εγγύτητα των βημάτων τους

Μόνο ο αμετάβλητος θόρυβος των κυμάτων φτάνει σε μένα

Με τα μάτια μου απομακρύνομαι, με τα χέρια μου νιώθω

Τι είναι κάθε μέρα, μια ακόμη μέρα

Στην οποία δεν θα έρθει ούτε.

============================







Λέγεται ότι
Δεν συμβαίνει τίποτα μόνο και μόνο επειδή
Η ρουτίνα δεν είναι ασφαλής
Δεν αποτρέπει
Αφήστε κάτι να συμβεί μεταξύ μας

Ήμουν εδώ πριν σε γνώρισα
Εκτεθειμένη στο νερό και στον άνεμο της επιθυμίας
Από αυτό
Δεν θεραπεύει το χρόνο
Απλώς περιμένω και λιώνω περισσότερο στο λευκό κενό
Και από εκεί σε ακούω
Ναι, μπορώ να σε ακούσω
Όπως η πρώτη φήμη μιας καταιγίδας
Παρακολουθώ ακόμα
Πώς ανάβει το ίδιο αστέρι
Αυτό που μοιάζει με μοβ πεταλούδα
Τα βήματά σας ακούγονται κοντά
Πατώντας ένα φανταστικό μπλε
Η εγρήγορση έχει ξεκινήσει κοντά στη σήραγγα
Όπως στο προοίμιο κλείνω τα μάτια μου
Και υποκλίνω το κεφάλι μου
Φαίνεται ότι υπάρχει ένας άνθρωπος που προσεύχεται
Αλλά εισπνέω μόνο το σκοτάδι
Χωρίς επίλυση οτιδήποτε

Κάτω από τη νύχτα
Στη σήραγγα
Ένα τρένο τρέχει τόσο γρήγορα
Ότι οι σκιές δεν έχουν χρόνο να το αγγίξουν
Είμαι μια από τις σκιές
Γράφω ειδοποιήσεις για αόρατα μάτια
Όλα εξαρτώνται από μια στιγμή
Φως ως όνειρο πεταλούδας
Έτσι μπορώ να επιστρέψω

Στο Cala del Pino
Η νύχτα έκλεισε ξαφνικά
Με την οργή μιας γροθιάς
Οι νυχτερίδες κυματίζουν στη μυρωδιά του μούχλα
Στους πρόποδες της ακτής τα κύματα αναμιγνύονται με σταγόνες λαχτάρας
Και πόνος
Οδηγεί τα πνιγμένα συναισθήματά μου προς το αόρατο φάρο της
Μία και χίλια φορές
Εγώ που ξέρω μόνο δύο σημάδια δεν ξέρω πώς να το αναζητήσω στο σκοτεινό ουρανό
Ούτε στη θάλασσα που βράζει με κόκκινη λάσπη
Αλλά το αεράκι φέρνει κυλιόμενα νήματα από αυτό
Υπάρχει μια μυρωδιά από βιολέτες
Η μυρωδιά των φρέσκων φρούτων από τα μαλλιά της
Και το άρωμα του Mar de Frades από χθες το βράδυ
Ξαφνικά τίποτα
Λες και κάθε μυρωδιά είναι γυαλί που σκάει και εξαφανίζεται
Όλα είναι στο μυαλό μου με ακατάστατες επιγραφές
Ότι κανένας άλλος δεν μπορεί να αποκρυπτογραφήσει
Δεν υπάρχει πλέον ήλιος, ανεξάρτητα από το πόσο ματιρίζει στον ορίζοντα
Αυτή δεν είναι
Ούτε οι κόκκινες κλειδαριές των απογευμάτων μας
Τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά;
Τίποτα δεν μπορώ να αγγίξω
Εκτός από μια κουρτίνα παγετού
Και άοπλα πέταλα που πετούν μέσα στο δάσος
Μου αρέσουν τα φιλιά με τη φρουτώδη γεύση
Από το κρασί στα χείλη
Και αυτός ο τρόμος που διαιωνίζει τα χέρια στο δέρμα
Υπάρχει albariño στον παράδεισο σας;
Βιολέτες;
Σας φιλώ?
Ξέρω ότι δεν με έχεις ξεχάσει
Πώς θα ήθελα να την αγκαλιάσω
Προστατέψτε την από αυτό που έτρεχε
Ξέρω ότι δεν με έχεις ξεχάσει
Απλώς δεν υπάρχει πια
Το σώμα του επιπλέει στην ομίχλη
Χωρίς να ξέρετε πώς να εκφραστείτε