δέκα χιλιάδες βήματα

 Σε ευχαριστώ πολύ.

Σε ευχαριστώ που είσαι έτσι όπως είσαι.

Που έβαλα τόσο πολύ φως, όταν μόλις που έβλεπα πού να κάνω το επόμενο βήμα μου.

Από εμένα, τόσο άθεος, που μου θυμίζει πώς να καλέσω τον Θεό του ρήματος, και ξανά να μπορώ να βάλω μαζί αυτόν τον καταρράκτη γραμμάτων και λέξεων που πάντα στρογγυλεύουν το κεφάλι μου.

Να προκαλέσω όλα εκείνα τα πράγματα που είχα ήδη ξεχάσει ότι ήμουν σε θέση να νιώσω, και να περάσω μέρες γεμάτες ρουτίνα και περιφρόνηση, σε μια μόνιμη βόλτα στα σύννεφα περπατώντας δίπλα σου.

Για τον αυθορμητισμό σου, τη χαρά σου, και τον τρόπο σου να την μεταδίδεις στους άλλους, να είσαι ένας από τους τυχερούς που θα διαπεραστεί με την ουσία σου.

Που είμαι η μεγαλύτερη από τις βεβαιότητές μου ανάμεσα σε τόσες αμφιβολίες.

Για τον τρόπο που με σπρώχνεις χωρίς χέρια, και που μπορείς να διαβάσεις τις διαθέσεις μου σε σελίδες που τόσο συχνά παραμένουν κενές.

Σε ευχαριστώ που με άφησες να γίνω όπως ήμουν πάντα, και όχι όπως ήθελες να είμαι.

Που έχεις την ικανότητα να με ακούς ακόμα και όταν φωνάζω σιωπηλά, και όταν μιλάω τόσο χαμηλά, που ούτε εγώ ο ίδιος μπορώ να ακούσω αυτά που λέω.

Για να είσαι εκεί, μπροστά σε ένα ποτήρι κρασί, σε ένα πάρκο ένα γκρίζο απόγευμα, ή κάτω από τις μεγαλύτερες καταιγίδες. Για πάντα εκεί.

Που με έκανες να γελάω με τον ανεπανάληπτο τρόπο σου να παίρνεις σοβαρά από τη ζωή, και που με έκανες να κλαίω στην αγκαλιά που πάντα ήξερε πότε έπρεπε να με αγκαλιάζουν.

Για τα πράγματα που μερικές φορές δεν λες, ακόμα κι αν τα αξίζεις, και για όσα λες, ακόμα κι αν μερικές φορές δεν θέλεις να τα ακούσεις.

Σε ευχαριστώ που είσαι το βάρος που γέρνει την κλίμακα, και κρατάει τη ζωή μου μακριά από το δεξί.

Σε ευχαριστώ που υπάρχεις, αλλά πάνω απ ' όλα, που δεν απέτυχες. Γιατί σε αυτή τη ζωή που όλοι έρχονται και φεύγουν, εσύ, ήρθες, και έμεινες.

Μπορώ να είμαι πολλά πράγματα, αλλά μαζί σου, μπορώ να είμαι όλα ταυτόχρονα.

Και ότι, σε αυτή τη ζωή που τόσες φορές προσπαθεί να ερημωθεί, εσύ, γίνεσαι, το κάνεις, το αγαπημένο μου μέρος...

Η όαση μου.


Νόμιζες ότι θα σε ξεχάσω.

Νόμιζες ότι αυτό θα ήταν ένα φευγαλέο πράγμα. Τι θα μπορούσες να είσαι μόνο μια ακόμη εγκοπή σε αυτό το παλιό όπλο κουρασμένος να αποτυγχάνει τόσο πολύ.

Αυτό που δεν ξέρατε είναι ότι, μερικές φορές, ανάμεσα σε τόση αδέσποτη σφαίρα, κάποιοι απλά σας βοσκήζουν, αλλά άλλοι, άλλοι σας φτάνουν πλήρως.

Και μένουν. Μένουν για πάντα, γιατί είναι πολύ χειρότερο να τους βγάλεις έξω από το να τους αφήσεις εκεί που είναι.

Γιατί μερικές φορές πρέπει να κρατάς κάποια πράγματα. Ακόμα και αυτά που δεν ήρθαν όπως τα περίμενες.

Και δεν είναι ότι τα κρατάς από επιλογή, αλλά επειδή δεν σου μένει παρά να ζήσεις μαζί τους. Γιατί γίνονται μέρος σου, οι αποτυχίες σου, αλλά και οι ψευδαισθήσεις σου.

Γιατί ακόμα περιμένω να σε βρω. Όχι σε σένα πια, αλλά σε μένα.

Στο να ξαναβλέπεις κάποιον σαν να με έβαλες να το κάνω μαζί σου. Στο να βρω άλλο ένα πρώτο φιλί σαν αυτό που με μεγάλωσες πολύ πιο πέρα από εκεί που δεν έχει πατήσει ποτέ κανένας άνθρωπος.

Στο να πιστέψω ξανά, όταν εγώ, πριν από σένα, δεν πίστευα πλέον σε οτιδήποτε είχε να κάνει με πεταλούδες στο στομάχι μου.

Μου θύμισες ότι μπορείς να χαμογελάς χωρίς λόγο, ότι μπορείς να ονειρεύεσαι ξύπνιος, και ότι μπορείς να θέλεις ακόμα και όταν δεν ξέρεις γιατί.

Συνεχίζω να σε βλέπω στα όνειρα. Σε χαλαρές φράσεις από αυτές που κάποιοι τραβούν από τα βάθη του εαυτού τους. Στα βιβλία δεν ξέρω πως λέγονται γιατί όλοι καταλήγουν να κουβαλούν το όνομά σου, και χαμόγελα που για μια μικρή στιγμή μου θυμίζουν το δικό σου.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να έχουμε υπογράψει εκατοντάδες ιστορίες, κι όμως, κρατάω το διήγημά μας.

Γιατί, ακόμα σύντομο, ακόμα ατελές, πάντα, θα είναι πάντα το αγαπημένο μου.

Επειδή έκανες πολλά περισσότερα από το να με κάνεις να χάσω το μυαλό μου για σένα. Μου θύμισες πώς είναι να νιώθεις, όταν είχα ήδη ξεχάσει εντελώς τι σημαίνει αυτό.

Νόμιζες ότι θα σε ξεχάσω, κι όμως αυτό που ξέρεις τώρα, είναι εκείνη τη στιγμή που ήξερα ότι δεν μπορούσα να σε αγαπήσω όπως πάντα ήθελα, εκεί, απλά εκείνη τη στιγμή, ήξερα ότι θα ήσουν για πάντα.


Θα έλεγα ότι ήταν μια συνηθισμένη νύχτα, αλλά δεν θα ήταν αλήθεια.

Ήταν άλλη μια νύχτα μαζί της. Άλλη μια νύχτα μας.

Μια ακόμη από τις συναντήσεις μας που τόσο αποστασιοποιήθηκαν στο χρόνο, αλλά αυτή με τη σειρά της, τόσο πολύ με τα χρόνια.

Σιωπηλά, έσπευσε ένα τσιγάρο ανάμεσα σε μακρινά χτυπήματα, και κοίταξε προσεκτικά προς το ταβάνι.

Ξαφνικά, γύρισε το κεφάλι του προς εμένα, και με κοίταξε με ένα από αυτά τα πρόσωπα που κάνει όταν εννοεί κάτι σημαντικό.

- Γιατί καταλήγουμε πάντα έτσι; Εννοώ γιατί εσύ και εγώ ποτέ δεν προσπαθήσαμε πραγματικά;

- Γιατί νομίζεις ότι δεν έχουμε;

- Δεν ξέρω. Από φόβο. Από φόβο μην τα καταστρέψεις όλα. Από φόβο δεν θα εξελιχθεί καλά. Υποθέτω για τον ίδιο λόγο που δεν δεσμεύομαι ποτέ σε κανέναν. Επειδή δεν πονάει έτσι. Γιατί είναι όλα πιο εύκολα έτσι. Αλλά ξέρω ένα πράγμα, πάντα πηγαίνω στο ίδιο μέρος, γιατί πουθενά αλλού δεν αισθάνομαι σαν εδώ.

- Ξέρεις κάτι; Τριγυρίζω εδώ και χρόνια. Γαμώτο μετά από σκατά, προσέχω αυτό που πάντα είχα μπροστά μου. Σκάσε για να μην αλλάξουν τα πράγματα μεταξύ μας. Σκέφτομαι πότε θα ήταν η τελευταία φορά που θα κοιμόσασταν δίπλα μου, ή πότε θα ήταν η τελευταία κλήση του χρονισμού σας λέγοντας ότι θέλετε να με δείτε. Και όπως σε ξέρω αρκετά καλά, περίμενα να μου κάνεις αυτή την ερώτηση οποιαδήποτε μέρα.

- Με ξέρεις τόσο πολύ?- είπε χαμογελώντας.

- Λοιπόν, βλέπεις, νομίζω ότι ξέρω μερικά πράγματα για σένα...- Δεν θα μπορούσα να μην γελάσω.- Ξέρω ότι όταν κοιμάσαι, πρέπει να με αγγίξεις και ας είναι μόνο στο ένα πόδι, έτσι ας ξέρεις ότι είμαι εκεί, ή είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι ασφαλής να κοιμάσαι τόσο υγιώς, που κανένας σεισμός δεν θα σε έκανε να κουνηθείς. Ξέρω ότι το να ξυπνάς παρά τη θέλησή σου είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ξέρω ότι σου παίρνει τόσο καιρό να πιεις τον πρώτο καφέ της ημέρας, σου αρέσει ήδη πιο κρύο από τον ζεστό. Ότι όταν έχεις άγχος δεν μπορείς να μείνεις ακίνητος με τα χέρια σου, και όταν νιώθεις άνετα, απλά κουνιέσαι σαν ήρεμη θάλασσα. Ξέρω ότι δεν αφήνεις έναν καθρέφτη ή ένα ποτήρι στο οποίο η δύναμη να σε αντανακλά, και να ελέγξεις ότι όλα είναι όπως σου αρέσει να είναι. Επίσης, ότι όταν θυμώνεις το κάνεις με όλο σου το είναι. Δεν σε σταματάει κανείς, αλλά αργότερα, ανακτάς τη γαλήνη και δίνεις την απαραίτητη εστίαση σε όλα. Ξέρω πότε πεθαίνεις για ένα φιλί, όπως ξέρω, όταν χρειάζεσαι είναι απλά μια αγκαλιά από εκείνους που δίνουν την ψυχή. Ξέρω ότι έχεις μια ντουλάπα γεμάτη με χιλιάδες διαφορετικά πράγματα, και ίσως υπάρχουν μόνο μια ντουζίνα που δεν κουράζεσαι ποτέ. Ξέρω από μια συγκεκριμένη ώρα, να βλέπω μια ταινία μαζί σου, καταλήγω να την βλέπω μόνος, αλλά παρόλα αυτά, πάντα σε αφήνω να συμμετέχεις στις εκλογές. Ξέρω ότι συχνά φαίνεται να έχεις εξαφανιστεί, αλλά δεν θα δίσταζες ούτε μισό δευτερόλεπτο να περάσεις από την πόλη αν σε χρειαζόμουν... Νομίζω ότι θα μπορούσα να αναφέρω τα πράγματα που ξέρω για σένα όλη μέρα.

Εκείνη την ώρα, έμεινε σιωπηλή για λίγα δευτερόλεπτα, σαν να σκέφτεται τι να πει.

- Σίγουρα ξέρεις μερικά πράγματα, ναι-Είπε με μισοσπασμένη φωνή.--Αλλά τι θα γίνει αν πάει στραβά;

- Φτάσαμε ως εδώ, γιατί πάντα όλα πήγαιναν στραβά. Και να σου πω, αν χρειαστεί να ξανατριβώ, ας είναι μαζί σου. Μπορεί να πάει στραβά, αλλά προτιμώ να μην ξοδεύω τη ζωή μου αναρωτημένος τι θα συνέβαινε αν προσπαθούσαμε, και γιατί ό, τι συμβεί, και όπως μέχρι σήμερα, θα είμαι πάντα. Πάντα. Γιατί αν υπάρχει ένα πράγμα πάνω απ ' όλα που ξέρω για σένα, είναι ότι σε αγαπώ. Ότι σ 'αγαπώ πάνω απ' όλα. Πάνω από αυτό που είμαστε, και πόσο χωρίζουν οι νύχτες μας. Οπότε ναι, μπορεί να πάει στραβά αλλά τι γίνεται αν πάει σωστά;


Αυτή, μεγάλωσε κάτω από το σετ.

Του έμαθαν ποιον να αγαπά, πώς και μέχρι πότε θα μπορούσε να αρχίσει να το κάνει.

Σε έναν κόσμο που σήμερα έχει ακόμα δέκα χιλιάδες βήματα για να πάει μπροστά, έπρεπε να ζήσει σε αυτόν στον οποίο είχε ακόμα ένα εκατομμύριο.

Την έκαναν να νιώσει διαφορετική, παράξενη, και την κοίταξαν πάρα πολλές φορές σαν να ήταν ένα ροκ τραγούδι στη μέση μιας όπερας Vivaldi.

Του είπαν ότι η ζωή ήταν Α +Β, και ότι όλα αλλά δεν ήταν, δεν μπήκαν στο φυσιολογικό, όταν στην πραγματικότητα, κανείς μας δεν ήταν ποτέ φυσιολογικός.

Κρύφτηκε κάτω από τον πόνο, υπό την απειλή του ၢ τι θα πουν ၢ, και κάτω από τη μάσκα του ποιος προσποιείται ότι είναι αυτός που στην πραγματικότητα δεν ήταν ποτέ, ούτε ήθελε ποτέ να είναι.

Απλά ήθελε να είναι ευτυχισμένη. Χαρούμενος με αυτό που ήταν. Ευτυχισμένη, με όσα ένιωσα.

Αντ ' αυτού βρήκε σκοτάδι, βρήκε φόβο, και μοναξιά, πολλή μοναξιά.

Με πόσο σκατά είναι αυτό να αγαπάς, να βρίσκεις κάποιον που μας προσθέτει και να πολλαπλασιάζει τη ζωή στο άπειρο, φαντάσου ότι, επιπλέον, περιορίζουμε το χτυποκάρδι όταν κάποιος σε κοιτάει και ρίχνει τους παλμούς σου με τη μορφή επιθυμίας μεγαλύτερης από ποτέ ένιωσα στη ζωή σου.

Μια μέρα όλα άλλαξαν για εκείνη. Βρήκε ανθρώπους σαν αυτούς που δεν κρίνουν, που δεν κοιτάνε πώς ντύνεσαι και νοιάζεσαι για οτιδήποτε κοιμάσαι κάθε βράδυ για να σε βλέπουν ευτυχισμένο.

Και σήμερα, είναι χαρούμενος.

Περπάτημα από το χέρι του ανθρώπου που ερωτεύτηκε. Από το άτομο, που τον έχει κάνει να ξεχάσει το μαύρο να τυλίξει τον εαυτό του σε μια πολύχρωμη σημαία, με την οποία φωνάζει στον κόσμο ότι η αγάπη του δεν είναι μόνο αληθινή, αλλά και αδιάφορη από εκείνους που ορίζουν τον εαυτό τους ως Unormal ၢ.

Την ερωτεύτηκε, και η αλήθεια είναι ότι μαζί δεν μπορούν να είναι ομορφότερα.


apo to.:


https://www.facebook.com/migueladicts/